Sayfalar

1 Temmuz 2016 Cuma

LR&Health Beauty Oje

Merhabalar,

Bugün ilk defa kullandığım LR Health&Beauty nin ojesinden bahsedeceğim sizlere. Daha önceden bu firmanın ürünlerini denememiştim.


Kısaca firmadan bahsedecek olursam ;

LR Health&Beauty firması 1985 yılında Almanya'da kurulmuş. Şuan 30 ülke de faaliyet göstermekte ve Avrupa'nın en başarılı doğrudan satış şirketlerinden biriymiş.


LR Colours Oje'den bahsedecek olursam:

*Tek kat uygulamada açık renk olduğu için yine 2  kat uygulayarak şişedeki rengi verdi tırnaklarıma.

*Kuruma hızı oldukça iyi.

*Parlak görünümü yine hoşuma giden özellikler arasında.


*Ojenin kalıcılığına gelirsek ortalamanın biraz üstünde diyebilirim.3 günün sonunda soyulmaya başladı uçları.

-Benim için vasatlık 1.gün soyulmaya başlaması, ortalama 2.günün sonu diye gitmekte..

*Ürün 5.5 ml. (Az olmasını aslında daha çok seviyorum. Çabuk bozulmasını sevmiyorum.)

*5free özellik içermekte.

*Hamileler ve emziren bayanların kullanmasında da bir sakınca yokmuş.


Siz LR Colours Ojeleri denediniz mi?

Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..

1 yorum: