Sayfalar

15 Temmuz 2016 Cuma

Hunca Bioten At Kestanesi Duş Jeli

Merhabalar,


Bugün size gerçekten çok ama çok beğendiğim Hunca Bioten At Kestanesi Duş Jelini tanıtayım dedim.


Bu ürünü sevgili ikizim İlke sayesinde tanıdım. Bir dene çok beğeneceksin dedi. Kendisini görmeye tatile geldiğimden beri duş jelini sömürüyorum desem yeridir :) 

At kestanesi nedir ? diyenleri duyar gibiyim.

-At kestanesi,sarı kantaron,nane,mentol ve esansiyel yağlar içerir.

-At kestanesi ve sarı kantaron özü ile yorgunluk hissinin azalmasına yardımcı olurken cildi rahatlatır.

-Nezle ve nefes darlığına iyi gelir.

(Evet duş jelini burnu doluyken kullanan görümcenin burnu su akar gibi boşaldı ve rahatladı.)

Hani olips yer üstüne su içeriz bir nefeste derin ferahlık hissederiz ya bu duş jeli de tende aynısını yapıyor. Sanki tüm hücrelerimi hissediyorum gibi. 

Özellikle spor sonrası extra harika oluyor diyebilirim.

Gelelim vaatlerine :

-İçerik olarak;

*Parapen
*Parafin

içermiyor.
İçeriği temiz mutlu bir haber :)


-At kestanesi özü ile daha DAHA FERAH! diyor.

*İlk kullanımda bunu onaylayacaksınız eminim.

-Nane aroması ile DAHA CANLI! diyor.

*Dedim ya olips misali..

-Nemlendirici yapısı ile DAHA BAKIMLI! diyor.

*Evet banyodan sonra yumuşacık hissettim.

-Arındırıcı etkisiyle DAHA TAZE! diyor.

*Yenilenmiş gibi hissediyorsunuz hücrelerinizi.


Ürünü 13.90 TL iken satın almış.

Şuan daha uygunken 3 adet depoladım kargomu bekliyorum.


Huncalife üyeliğ ile ilgili ayrıntılı bilgi almak ister,ücretsiz üye olup katalog için referans linkine https://tr.huncalife.com/Agent/AgentTeamRegister.aspx?sID=0000 tıklayarak sizde Huncalife üye olup ürünlerini deneyimleyebilirsiniz.

Sizin duş jeli seçiminiz hangisi?

Öpüyorum

Sevgiler..






2 yorum:

  1. buram buram nane kokmuyorsa deneyeceğim bir ürün olacak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazardan aldıgımız taze nane kokusu yok merak etme :) Mentol kokuyor beni rahatsız etmedi hoşuma gitti. Büyükk ihtimal denersen bağımlısı olursun :)

      Sil