Sayfalar

28 Mayıs 2016 Cumartesi

Bioderma Sensibio H2O & Kozmium1.ve 2. Alışverişim

Merhabalar,

Bugün size severek kullandığım bioderma ürünlerinden Bioderma Sensibio H2O deneyimimden bahsedeceğim.

Alışverişim sırasında kozmium tarafından yollanan bu ürünü deneyim memnun kalınca hemen kampanyası başlamışken alıverdim.


İlk alışverişimde gelen Bioderman Sensibio Sebium ürünüm ve alışverişim.Detayları sonra yeni bir yazı ile anlatacağım.

Yeni alışverişim şu şekilde direk ihtiyaca yönelikti:


Biodermanın misel suları cilt tiplerine göre farklılaşmakta. 

Daha önceden Bioderma Sebium H2O kullanmıştım.

Bioderma Sebium H2O : Yağlı,sivilceli ,karma ciltler için uygun bir ürün.Makyajınızı rahatlıkla temizleyebiliyorsunuz.


Bioderma Sensibio H2O : Hassas ciltler için geliştirilmiş misel su. Cildim karma olduğu kadarda zaman zaman hassaslaştığı için bu ürünü denemek istedim. 

Genellikle Bioderma Sensibio H2O 'yu göz makyajımı temizlerken kullanıyorum. 

*Göz makyajınızı bir miktar pamuğa döktüğünüz ürünle birkaç dakika göz üzerinde bekletip kolayca temizleyebiliyorsunuz. 

*Gözde yanma yapmıyor. Rahatlıkla kullanabilirsiniz.

*Yağlı his bırakmıyor.

*Parfümsüz bir makyaj temizleyici. Rahatsız edici koku derdi yok.

*Cildimde bir alerjik reaksiyon ya da kızarıklık oluşmadı.

*Cildimi kurutmadı.

*Cildimi yumuşacık yapıyor.

Ürünü Kozmium'dan 1+1 li paketi 59.00 tl den satın aldım.

Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.

Ürün Puanım: 10/9

Sizler denediniz mi?

Yorumlarınız benim için çok kıymetli..

Sevgiler..



Facebook: Cadinin İkizi
İnstagram: ilken ve cadininikiziblog
PR&İletişim: ilkeenn@gmail.com

6 yorum:

  1. Bioderma Sensibioyu merak ettim :) 1+1 li paket halinde hayet iyiymiş :)) bende bakıcam siteye daha önce denk gelmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bak kaçırma . bir de ptt nin bir sitesi var orda 10 tl kadar daha uygundu. Ama iletişim kısmı yok mesaj atamıyorsun satıcıya o yüzden almaya cesaret edemedim. Acildi çok araştırmadım da.

      Sil
  2. İnternet sitelerinden böyle uygun fiyata almak gerçekten avantajlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aslında bu aralar bence daha iyi kampanyalar olmalı.

      Sil