Sayfalar

18 Ağustos 2014 Pazartesi

Ay Hadi İnşallah / Pucca Günlük 4

Merhabalar,
Pucca Günlük 1-2-3'ü okuyup önceden sizlere yorumlarımdan bahsetmiştim.

Okuyanus Yayınlarından çıkan serinin yeni kitabı Pucca günlük 4 ''Ay Hadi İnşallah'' okudum.



Sayfa Sayısı: 330

Arka Kapaktan Alıntı:

'' Ne anneler, ne eski sevgililer ne de etrafta dolanan s..türkler! Bu kez başaracam, bu kez o duvağı takcam! Hiçbir şey önüme engel olmayacak.. Sen bile! Kaderimde yokmuş, falımda çıkmıyormuş, o adam bana göre değilmiş... Hiiiiiç anlamam, dinlemem, o adam buraya gelecek! Ayy hadi inşallah! ''

'' İskambil kağıtlarından ev yapıyorum kendime Vale'yi saklıyorum, Kız'ı kıskanıyorum, As'la hayaller kuruyorum. Hep bir şeyler eksik kalıyor, sayılar başımı döndürüyor. Fal bakıyorum maça aramızı bozuyor, papaz kaçıyor. Ve ben kağıttan evin içine bir türlü sığamıyorum...''

Gelelim benim kısacık yorumuma;



 Okuduğum 4 günlüğü içinde en güzeli buydu en büyük sebebi de daha az küfreden bir pucca olmasındandır belkide..

Kitap Ceri ve ilişkileri hakkında devam ediyor. Pucca, Ceri ile mi yoksa Ceri'yle gittiği falcıda falında çıkan iletişim mezunu, deniz gören evi olan Adam ile mi yoluna devam edecek? 

Kitabın son bölümünde kimle devam ettiğini göreceksiniz ama Pucca bu her an bir sürpriz yapıp yeni kitabında bir şok yaşatabilir size..

Bu arada içip içip ne yaptığını hatırlamamaları,pişman oluşları, misafirliğe gittiklerinde duramayıp banyo karıştıran Pucca' nın krem faciasına çok güldüm. Annesiyle olan baya etkileyiciydi ama kız kardeşi kitabı okuduğunda etkilenmişmidir bilemiyorum :D

Ben ya da biz diyeyim bu kadar kavga,ayrılıp barışmalarla dolu bir ilişkiyi yürütebilir miyim diye kendime soruyorum. Sonunda Pucca bu ilişkiyi yürütür Ceri ile evlenir ve hayalindeki bebelerine kavuşursa ayakta alkışlayacağım kendisini.

''...Onu sevmek dünyanın en güzel, ama onunla yaşamak dünyanın en zor şeyi...'' cümlesiyle bitiriyor Pucca bu kitabını..

Pucca 'nın ve diğer herkesin başta ben :P 
Mutlu Son(?)'larına biran önce kavuşması dileğiyle,

Sevgiler,
Öpüldünüz...
<3



2 yorum:

  1. Ilk basta cok burun kivirmistim bu kitaplara. Gecen gun indirimde gorunce tatilde kafami yormaz die ilk kitabini aldim. Baua sardi epey guldum :) demek ki onyargili olmamak lazimmis. Diger kitaplarida okuyacagim sanirim ;)

    YanıtlaSil
  2. kitabı not aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil