Sayfalar

11 Şubat 2014 Salı

Lancome L'absolu Rouge 280 İncelemesi

Merhabalar,

Bugün Lancome L'absolu Rouge 'den bahsedeceğim.
Sevgili öğrencim Almina'nın  Almanya'dan gelirken aldığı anlamlı yeni yıl hediyelerden biriydi. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum :) 
Lancome rujlara zaten bayılıyordum ruj serime bir tane daha eklenmiş oldu böylelikle.

Yaklaşık 1 hafta önce instagram hesabımda görselleri paylaşmıştım. Şimdide deneyimlerimi paylaşma zamanı :)




Lancome 'un bu ruj serisi;
 Pro-Xylane patentli buluşuyla üretilmiş kuru dudaklarınızın nemlenmesini sağlayan E vitaminli ve antioksidan bir özelliğe sahipler.

Ayrıca diğer bir + sfp 12 güneş koruma faktörü içeriyor oluşu.
280 numara yazmakta ama tonun ismini bilmiyorum.

Dudaklarıma doğal bir görüntü veriyor. 
Simli bir yapısı var aslında hiç sevmem ama dudağım gerçekten yumuşacık oluyor. 
Kesinlikle beğendim farklı tonlarını denemeyi planlıyorum.



Siteden aldığım bilgiler:

Dudakları mükemmel dolgunlaştırır ve belirginleştirir

Bir Ruj içerisinde ilk defa kullanılan* Pro-Xylane™, 35 yaşlarından itibaren yoğunluğunu kaybetmeye başlayan dudakları etkili bir şekilde dolgunlaştırır, belirginleştirir, pürüzsüzleştirir ve yeniden şekillendirir.
Pro-Xylane™ Lancôme araştırmalarının en eksiksiz molekülüdür. 

Dudaklarımda bir dolgunlaşma hissetmedim açıkçası, 35 yaşında tekrar deneyeceğim :P

Olağanüstü rahatlık hissi ve yoğun nemlendirici etki

Görülmemiş rahatlıktaki kaygan dokusu, dudakları şehvetli bir okşayış gibi sınırsız kadifemsi bir duyguyla sarar.

Dudakların doğal nemini korumaya yarayan özel bileşenlerle zenginleştirilmiş Absolu Rouge, dudakları uygulamadan itibaren 8 saat boyunca nemlendirir
12 gücünde bir UV filtresi dudakları güneş ışınlarının yaşlandırıcı etkisinden üst düzeyde korur.

Nemlendirme özelliğini gerçekten çok başarılı bulduğumu tekrar söyleyeyim.

Tadına doyulmaz, cezbedici 36 ayrı ruj rengi
Bu doğal, zengin ve parlak renklerin derinliği, dişilliğin tüm hislerini öne çıkarır. Dudaklarınızın üzerindeki renk, « High Fidelity » yeni nesil değerli pigmentler sayesinde, seçeceğiniz ruj rengine sadık kalacaktır. 

Renk seçeneğinin fazla olması herkesin aradığını bulmasını kolaylaştıracaktır..

Büyüleyici bir tasarım, mutlak dişiliğin yeni makyaj hareketi

İncelikle yeniden yorumlanan eşsiz sistemi, ilk defa dört « mikro » mıknatısla çalışan manyetik kapanışlı bir kutu sunuyor.


Evet Lancome rujlarının kutusu klasik , siyah dış görünüşünün çok güzel ve şık bir görüntü verdiğini  düşünüyorum. 
Yenilikçiyimdir ama Lancome'un bu klasik görüntüsü değişmemeli diye düşünüyorum.

Fiyatı 29-30 $ arası sitelerde değişmekte.


Bu rujdan tekrar satın alır mıyım?

Kesinlikle alırım ama tonu farklı seçerim muhtemelen :)

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet çok doğal görünümlü oluyor dudaklarım o yüzden seviyorum bu rengi ben de :))

      Sil