Sayfalar

6 Kasım 2013 Çarşamba

Günün Ojesi Flormar Matte : Black

Merhabalar,
Bu kötü havada napsam napsam diye düşünüp bir yandan kitap okurken mini alışverişimde aldığım ojemi denemeyi unuttuğum aklıma geldi..
Dışarıda yağmur ve gök gürültüsünden geçilmiyor havada kapalıyken tam günün ambiyansına uydu galiba:))

Evet işte ojem : 



Golden Rose'un Mat ojeler inden kullanmıştım o yüzden bir değişiklik olsun diye
Flormar'ın mat ojesini aldım. Çok bir fark göremedim açıkçası. 
Fırçası biraz daha hoşuma gitti.

Resimde iki kat sürülmüş halini görmektesiniz. İki katta daha hoş gözüktüğünü düşünüyorum.
Siyah ve kırmızı ojeleri çıkarırken tırnaktan hep sinir olurum,ama matte ojelerde bu sorunu yaşamadım desem yeridir. Çok kolay çıkıyor.

Bende ki tonu M02 diye geçiyor. Herkese denemesini tavsiye ederim.
3.25 tl satın aldım.

Mat oje sevenlerden misiniz? <3

4 yorum:

  1. Flormar'ın mat serisinin bir bu rengini almadım neredeyse denemek lazım seri süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Bir dahaki alışverişte kırmızısını alıcam ben de :))

      Sil
  2. Çok hos durmus, ben de koyu grı ve mor renklerınde olanları aldım, henüz deneyemedım, tırnagım kırıldıgı ıçın hepsını kestım çünkü uzamasını beklıyorum :( güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, benimkilerde kısa ama ben dayanamadım. Çok sık kırıldıkları için bekleyemedim :D

      Sil