Sayfalar

22 Ekim 2013 Salı

Golden Rose Matte Ojem..


Merhabalar..

Oje sürmeyi çok seviyorum renkli renkli parmaklar daha hoşlar bence sevgili bayanlar..:)Bu arada başlık da  ojem yazdım ama ojemiz mi yazsaydım ilkecim bilmiyorum. Teşekkürler bu ojeyi bulup aldığın için :) Ben şayet çok memnun kaldım adıma :)

ürünün sitesine girip bir baktım şöyle diyor :

MATTE NAİL LACQUER

Golden Rose Matte Nail Lacquer 12 renkten oluşuyor. Sürüldükten çok kısa bir süre sonra matlaşıyor ve farklı matlıkta görünümler veriyor.Tek kat veya iki kat kullanılabilir. İki kat uygulamak isterseniz birinci katın kuruyup matlaşmasını bekleyiniz, sonra ikinci katı uygulayınız.Mat ojeler özel formülü nedeniyle normal ojeler kadar kalıcı değildirler. Günlük olarak kullanılmasını öneririz.

AYRICA;


MATTE VELVET NAİL LACQUER

Golden Rose Matte Velvet Nail Lacquer 10 renkten oluşuyor. Sürüldükten çok kısa bir süre sonra matlaşıyor ve tırnaklara yarı mat bir görünüm veriyor. Tek kat veya iki kat kullanılabilir. İki kat uygulamak isterseniz birinci katın kuruyup matlaşmasını bekleyiniz, sonra ikinci katı uygulayınız. Mat ojeler özel formülü nedeniyle normal ojeler kadar kalıcı değildirler. Günlük olarak kullanılmasını öneririz.

varmış yakın sürede alıp deneyeceğim.

ve mat ojem:



Ben de sadece 1 renk var fakat kısa sürede birkaç renk daha almayı düşünüyorum hiç kaçırmadan sizde alın diyorum. Çok çabuk kuruduklarını belirtmek istiyorum normalde kırmızı oje i bordo oje sürdüğümde bozuldukların da çıldırıyorum ama bunda bozulmaya vakit yok hemencik kuruyor. Favori ojem ilan ediyorum matte ojeleri

Buda sevgili google dan bulduğum diğer renkleri :



Üsttekiler benim ojemin tonları alttakiler diğer serinin..

Sizlerden deneyen var mı ?

çekilişe katılmak için tık tık

Sevgiler..






5 yorum:

  1. Ben denedim canım değişik oluyor da mat ojeye alışamadım bir türlü. Parlaklar daha cazip geliyor. Ama kırmızının tonları her zaman güzeldir..

    Bu arada bu da benim bloğum; http://sargitaderki.blogspot.com beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Parlaklarıda seviyorum tabi ama mat ojenin hızlıca kuruması bozulmaması beni fethetti :)

    YanıtlaSil
  3. ojenin rengine bayıldım ben mat ojeleri seviyorum hızlı kuruyorlar bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/10/watsons-alisverisim.html

    YanıtlaSil
  4. mat serisinin kırmızı, siyah ve bordosunu kullanıyorum. Çabucak kurumaları ise muhteşem! tek sıkıntı bir bulaşık yıkamada veya duta hemen çıkıyor olmaları ama kuruma çabukluklarından her gün yenilenebilir :) Mat siyah üzerine parlak siyahla french yapmanı öneririm çok şık duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyahını almadım alayım bakalım :) parlak siyah hangi marka ojeyi önerirsin french için ?

      Sil