Sayfalar

6 Ekim 2013 Pazar

Geldiiii !! Avon Instinct ve Herve Leger İntrigue



Evet yeni bir şey çıkınca denemeden edemeyenler denim  hele ki bu bir saat ve çanta ise gözüme de kestirmiş isem kesin alırım :D

Bu sefer bir taşta iki kuş vurdum çünkü saat parfümün yanında hediyeydi :)



İşte cicilerim <3

Herve Leger İntrigue' yi uzun süredir arıyordum,çok severek kullanmıştım niye kaldırıldı :((

İçeriğini merak edenler için tanıtımı şöyleydi; Baştan çıkaran cazibenizi beyaz çay,kaşmirin seçkin odunsu noktaları ve zarif misk dokunuşlarıyla ortaya çıkarın...

Benim gibi arayıp da bulamayanlar için tık tık :)


Avon İnstinct Megan Fox tanıtıyor kendisini de pek bir beğenirim zaten maşallah :))
Kokunun içeriği;

üst noktaları;mandalina,yıldız meyvesi ve yeşil bitkiler
orta noktalarda; kamelya çiçeği,zambak ve şakayık
alt noktalarda ise ; sandal ağacı ve amberden oluşan 
değişik çok güzel bir koku. Deneyin ve görün derim :)

Kampanya 11 katoloğunda satış fiyatı 46,90 TL. Aşağıda ki linklerden daha uygun fiyata yararlanabilirsiniz.

Kampanya 12 de de aynı fiyat fakat saat hediyeli değil.. Saati kaçırmadan almak isteyenler  bu yada bunu tavsiye ederim..
Gelelim kokusu kalıcı mı diye merak edilen soruya?
Tenden tene kalıcılık değişir diye bilmekteyim ama evet ben de oldukça kalıcıydı ve çiçek kokularını sevenlerin bu kokuyu seveceklerini tahmin ediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder