Sayfalar

30 Eylül 2013 Pazartesi

@Avonturkiye Nail Art

Evettt yine ben :)

Önceki alışverişim deki  şurada nail artların birkaçını uyguladım bile , tırnaklarım istediğim şekilde olmadığı için komple bir uygulama yapmadım ama yakında yapacağıma emin olabilirsiniz. Çok güzel duruyorlar..

Şunlara bakın yaaa ne kadar şıklar.. Tabi malesef Türkiye de 6 tanesi şuan satışta.. Yurt dıı katologlarını daha çok seviyorum :(
 Bu ilk deneme uygulamamdı ve bu fotograf yapıldıktan 6 gün sonra çekilmiş hali :)




                                                 Bunuda dün gece sıkıntıdan yapmıştım :)



Önce tırnaklarımı törpüledim sonra uygulamayı yapacağım iki tırnağımı seçtim ve bantları yapıştırdım. Daha sonra fazlalığı makasla kestim ve tekrar uçlarını törpüledim.Zaten kullanımı içinde dekiler de yazıyor bilmeyenler için :)
Her iki seferde Golden Rose Fantastic 183 numarayı ve Avon Mosaic Effects - Red Lava kullandım..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder