Sayfalar

31 Aralık 2016 Cumartesi

Sakız Reçeli Alaçatı & Rouge

Merhabalar,

Haftasonu kahvaltısı denildi mi benim için dünya duruyor.  Birçoğumuz çalışan insanlarız sabah kahvaltısını pratik olarak yaptığımız için haftasonları güzel bir masa kurulmuş olsun istiyoruz. 

Kahvaltıyı dışarıda yapmak istersek de haliyle güzel olsun mutlu olalım istiyoruz. İnstagram da takip ettiğim bazı blogger arkadaşların fotoğraflarından görüpte buraya gitmeliyim demiştim. Geçen hafta üniversite arkadaşlarımı da topladım pazar kahvaltımızı burada yapmaya gittik.

Şimdi size harika bir kahvaltı mekanından kareler paylaşacağım.

Kahvaltı sabah 09.00 da başlıyor 17.00'a kadar devam ediyor. Tek kişilik,2 kişilik,3 kişilik gibi güzel menüler sunmakta..

İlk olarak menünün güzelliğini paylaşayım.


Menünün renk seçimi ve görsellerine ayrıca bayıldığı söylemem gerek. 


İlk olarak kahvaltı menüsündeki isimler dikkatimizi çekti. 

-Sakızın Serpmesi
-Kritik Kahvaltı
-Yalnızlar Kulübü Tek kişilik
-Çekici Kadın kahvaltısı
-Ego tavan kahvaltısı

Reçeller hazır reçel değil hepsi ev yapımı olduğu için lezzet 2 katı güzel :) Biz 6 kişi gittiğimiz için '' Sakızın Serpmesi'' seçeneğini önerdiler ve onu denedik.


Dışarıda kahvaltı yapıyorsam sunumu açıkçası benim için önemli. 
Ne demişler önce gözün doyacak ;) Yumurtaların sunumu da ayrı bir hoş (aslında mumluk sanırım ama yaratıcı olmuş)


Ayrıca pişi,simit,ekmek ve patatesli bir börek de bunlara ek servis edilmekte.


Kahvaltının mutlulukla ilgisi olmalı diye boşuna dememişler..



Araştırma üzerine gittim ve yanımda buradan haberi olmayan 5 arkadaşımı da götürdüm. 
Onların memnun kalmasına da ayrıca sevindim. 

Gördüğünüz bu lezzetli kahvaltıya kişi başı 19.50 TL ödedik.

Tüm çalışanlara emekleri için teşekkür ediyoruz.

Artık bizler için bir pazar klasiği olacak..


Hala takip etmiyorsanız Sosyal Medya Hesaplarım:

İnstagram: cadininikiziblog ve ilken

Facebook: Cadinin Ikizi


Ayrıca Sakız Reçelini sosyal medyadan takip etmek isterseniz:

İnstagram : sakizreceli_alacati


Ayrıca hala yeni yıl planı yapmayanlar için bir öneri:



Herkese Mutlu Yıllar dilerim !

2017 de tüm dilekleriniz gerçekleşsin..


Sevgiler..





30 Aralık 2016 Cuma

Bitenler 'ARALIK'

Merhabalar,

2016'nın son biten ürünlerini sizlerle istedim:




Anew Ultimate Supreme Dual Elixir : Kremi annem kullandı. Öncelikle bunu belirteyim. Serumun tanıtımını gördüğümüzde aaa süper dedik ne kadar yaratıcı. Ama aldık ve tam tersi pişman olduk. Serumun bir tarafından krem geliyor diğer tarafından gelmiyor. Ya cildin yağlı kalıyor ya da kuru. Biz başarısız bulduk. Pratik deyip aldık ama rezil oldu.

Natural Tatlı Badem Yağı :  Kaşlarım da ara ara dökülmeler vardı. Kuaförümün tavsiyesiyle almıştım. Hala ara ara kullanıyorum. Benim gibi şikayeti olanlara tavsiye ediyorum.

Hunca Red Beauty Serum : Nemlendirmek için aldığımız bir üründü. Nemi benim cildime iyi geldi. Günlük kullanım için alıp deneyebilirsiniz.

Kiko Next Evolution Serum : Kiko'nun makyaj ürünlerine bayılıyorum ama bu serumdan pek bir fayda göremedim bir daha almayı düşünmüyorum.

Touzla Kil maskesi : 15 günde bir çeşitli kil maskeleri yapmaya çalışıyorum. Cildime ürünü kullanımı sonucu arkadaşlarım bir parlaklık geldiğini söylüyor. Temizlemesi biraz güç. Yıkadıktan sonra hala beyazımsı zor çıkan bir hali var. Deneyebilirsiniz.


(Fotoğrafları kaydetmeyi unutup silinmeden instagram story den kurtarınca :D )


Bioderma Sebium Foaming Gel: Ürün sabun içermiyor. Cildimi kurutmuyor. Rahatsız edici bir kokusu yok. İçeriğinde parfüm vardı. H20 ile birlikte düzenli olarak kullanmaya çalışıyorum :)

Zigavus Argan Oil Şampuanı: Detaylı yazısı önceki postlarım  da mevcut Zigavus için tık tık

Avon duş köpüğü : Her ay mutlaka 1 adet satın aldığım duş köpüklerinden biri daha :) kokusunu çok seviyorum. Keşke biraz daha uzun süre kalıcı olsa kokusu..





Flormar *10 Lengthening  Sculoting Mascara : Kirpiklere çok güzel hacim veriyor. Yapışma da olmuyor,kirpiklerim tek tek ayrı görünüyor. Ürünün tanıtımında da 10 kata kadar hacim verdiği söyleniyordu. Ben başarılı buldum.Deneyebilirsiniz bence:)


Maybelline New York Baby Lips : Ben de ki renk Pink Punch'dı.Açık pembe bir renk veriyor.Spf 20 içermekte olduğu için +1 puan. Fakat yabancı bloggerlar özellikle çok abartmış bu ürünü diye düşünmekteyim.

Flormar Ruj : Kendisi malesef sedefli bir ruj ve hiç tarzım olmadığı için pek kendisiyle anlaşamadık. hediyeydi denemiş oldum. Bir daha alacaklarım arasında değil..

Physicians Formula Happy Booster Allık : En sevdiğim allıklardan biriydi. İçeriği temiz.Parfüm, Paraben içermiyor.Dibini gördüm parçalandı artık :( İlk aldığımda resmen kullanmaya kıyamamıştım.Kesinlikle indirimde bir daha alırım.

Dalin Sıvı Deterjan : Dalin yumuşatıcı hediyesiydi sanırım. büyük boyunu almayı planlıyorum mis gibi kokuyooooor.

İpana 3 boyutlu beyazlık Luxe : Diş beyazlatma konusunda ortalamanın biraz üstünde diyebilirim. İlk fırçalamada farkı görenlerden olamadım ama :D Nefese verdiği ferahlığı sevdim :)

Gratis Latschenkiefer Ayak Losyonu : Fiyat performans olarak oldukça başarılı bir ürün. Nemlendirmesi orta derecede çabuk emiliyor yapış yapış bir his bırakmıyor.

Sebamed visio active hydro gel: Şeffaf yapıda bir gel krem.İçinde yeşil minik parçaçılar var.Denemem için bir alışverişte aldığım üründü. Ben cildime verdiği nemi sevdim.Orjinal boyunu almayı düşünebilirim.

Avon Clearskin Black Mineral Mask : Ciltteki yağ oranını güzel olarak dengeliyor. Avonun bittikçe aldığım ürünlerinden biridir.



Evet bu yılın 2016'nın son yazısı bitenler oldu.

Herkes için 2017'de dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum. 

Hepinize mutlu yıllar.

Hala beni sosyal medya hesaplarımdan takibe almayan kaldıysa bekliyorum ;)


Sevgiyle kalın,

Öpüldünüz!

15 Aralık 2016 Perşembe

KOZMETIK BLOGLARINDAN DUYURU

Merhaba...

Kozmetik blogu yazarları olarak bir süredir aramızda konuştuğumuz ve bizi rahatsız eden konuları sizinle de paylaşalım; bir kez daha ve umut ediyoruz ki son kez biz kimiz, ne yaparız, amacımız ne anlatalım istedik. Umuyoruz ki bu açıklama ile hem kendimizi size anlatabiliriz; hem de son zamanlarda kulağımıza gelen, son derece yanlış ve verdiğimiz emeği hiçe sayan algı operasyonlarını değersizleştirebiliriz!





Biz kozmetik blogu yazıyoruz; "hobimiz" bu renkli dünya yani! Makyaj malzemelerini gördüğümüzde aşkla bakıyoruz, gözlerinden kalpler çıkan emojilere dönüyoruz. Yeni bir üründen bahsederken sesimiz yükseliyor; kalp atışlarımız hızlanıyor. Saatlerce bir rujun "rose gold" ambalajına güzelleme yapabiliyoruz; ya da bir marka tenimize uyan fondöten getirmediğinde günlerce söylenebiliyoruz. Yeni bir far paleti aldığımızda kullanmadan önce günlerce bakışıyoruz. Fırçalarımızı arada bir elimize alıp okşuyoruz; yumuşaklıklarıyla kendimizden geçiyoruz. Kozmetiği yalnızca sevmiyoruz; tutkuyla bağlıyız. Biliyoruz ki aranızda bizim gibi olanlar, bu yazıları okuduğunda "deli galiba" demeyenler de var! Ama biz kozmetik blogu yazarı olarak, bu tutkumuzu bir farklı seviyeye taşıyıp, kozmetiklerle ilgili bildiğimiz ve anladığımız ne varsa yazmayı da seviyoruz. Okuyanlara bizim gözümüzden bu güzellikleri anlatmayı, iyi-kötü ne varsa paylaşmayı, yeniliklerden sizi haberdar etmeyi, gelen yorumlarla yeni bir şeyler öğrenmeyi seviyoruz. Şu an bu yazıyı okuyorsanız, biliyoruz ki siz de okumayı seviyorsunuz! 

Kozmetik bloglarımızda akışa hareket katmak için ara sıra yeni mekanlar gibi farklı konulara yer versek de, bizim uzmanlık alanımız kozmetik! Tüm dünyada "uzmanlaşmak"değerliyken, Türkiye'deki "ne iş olsa yaparım abi" kültürüne karşı gelip, moda adıyla "lifestyle blogger" olmak yerine "yalnızca kozmetik yazmaya devam etmeyi" tercih etme nedenimiz de bu: bildiğimiz işi yapıyoruz. Pek çoğumuz da bu işi gayet iyi yaptığı için kozmetik firmalarından işbirliği teklifleri alıyor; dolayısıyla işbirliği çalışmaları da yürütüyoruz. Ama, her işbirliğine de evet demiyoruz; birlikte çalışacağımız firmaları, gideceğimiz yerleri de inceleyerek seçmeye çalışıyoruz. Çünkü biliyoruz ki her gün, günde 3-4 ayrı yere gidip aynı hafta içinde de çeşit çeşit bakım yaptırmak karşı taraftan bakınca "pek de güvenilir görünmüyor"...


Eleştirilerin bir kısmı da burada başlıyor: işbirliği çalışması yapılan ürünleri iyi yazma, kötüye kötü dememe, "her ürünü sevdiğini söyleme" gibi... Önce şu konuya açıklık getirelim: Türk yasalarına göre herhangi bir firmayı medya aracılığı ile karalamak suçtur. Bir ürünü dilinizin  kemiği olduğunu unutarak kötülerseniz, firmanın sizi dava etme hakkı vardır. Ama bu her ürüne "harika" demek zorundasınız anlamına gelmez. Zaten ister makyaj ürünü renkli kozmetik, ister de cilt bakım ürünü olsun, kozmetik ürünlerinin performansı görecelidir; kişiden kişiye değişir ve birine çok iyi gelen üründen diğer bir kişi hiç sonuç alamayabilir. Bu yüzden de aklı başında bloglar bir üründen bahsederken, yaygın adıyla "PR ürünü" olsun olmasın, "olumlu ve olumsuz yönlerini" yazarlar, kendi ten renklerini ya da cilt türlerini belirterek "bende etkileri bu oldu ama farklı ten renklerinde, cilt türlerinde farklı performans gösterebilir" gibi bir cümleyle de bitirirler. Ya da o ürünü hiç yazmamayı da tercih edebilirler. Ama zaten iyi bir kozmetik blogu okuruysanız, bunu yapan ve yapmayan blogger ayrımını şimdiye kadar çoktan yapmışsınızdır ve kozmetik bloglarının "her önüne gelen ürünü övmediğini" de zaten gayet iyi biliyorsunuzdur.

Ayrıca yine iyi okurlar bilirler ki, iyi kozmetik bloggerları kendilerine gelen PR ürünlerinin kat be kat fazlasını kendileri yeni ürünleri merak ettikleri için ve kozmetikleri tutkuyla sevdikleri için "kendi ceplerinden" hiç düşünmeden; hatta göze batacak biçimde harcarlar.

Fotoğrafın kurgusundan çekimine, ışığından kompozisyonuna, yazıların planlanmasından ürünün yazılmasına kadar her ayrıntısıyla ince ince uğraşıp büyük emek verdiğimiz bloglarımızı, bizim bu hobiye bakış açımızı, ve "doğru bilinen yanlışları" size en net şekliyle anlatmaya çalıştığımız bu yazı umuyoruz ki bir milat olur ve bir daha da kendimizi kimseye anlatmak zorunda kalmayız...

Kozmetiği ve bu tutkumuzu paylaşan herkesi çok seviyor, bizleri okuduğunuz ve umuyoruz ki, anladığınız için de şükran duyuyoruz!

Kozmetik Blogu Yazarları

NOT: Eğer "bu yazı beni de anlatıyor" diyorsanız, ilk okuduğunuz blogun adını referans göstererek/etiketleyerek kendi blogunuzda ya da Instagram sayfanızda yayınlamanızın hiçbir sakıncası yoktur; hatta mutlu oluruz! Teşekkürler...

Yazıyı farketmemi sağlayan Cadının Kozmetik Kazanına sevgiler :)

12 Aralık 2016 Pazartesi

Avon Nail Art Tırnak Bandı

Merhabalar,


Avon Nail Art Tırnak bandı : True Zebrayla karşınızdayım.



Açıkçası tırnaklarımın şu haline bayıldım desem yeri..

Zaten çevrem de beğenmeyen çıkmadı. Herkes bundan aramaya başladı..

Tırnaklarınızın boyutuna göre seçtikten sonra uçlarını eğip törpülüyorum ve fazlası bu şekilde kopuyor.

Tırnaklarım burada çok uzun değillerdi. 
Ama güzel uzamış halinde de ayrı bir havası vardı.

Tırnaklarımı bu hale getirmek için en fazla 10-15 dakika belki uğraştım.

Kalıcılıktan bahsedersek ;

Tam bir hafta mükemmel dayandılar. 
Yine belirtiyorum ki elim suya çok değmiyor. Göz önünde bulundursun bunu ev hanımları.

Daha sonra bir pakette 18 bant vardı yani 8 tane artıyor.

 2.hafta bozulan 4 taneyi çıkarıp yeniledim ve 1 hafta daha kullandım.

Şuan 4 tane kaldı onları da oje sürüp bazı tırnaklara yapıştırarak değerlendirmeyi düşünüyorum.


Siz Avon Nail Art Tırnak Bantlarını denemiş miydiniz?


Sevgiler...





İnstagram : cadininikiziblog ve ilken

Avon Gel Shine Ojeler

Merhabalar,

Oje denince akan sular duruyor di mi? Her yeni oje gördüğümde aman var almayayım diyemiyorsunuz. Bu nasılmış bir de bunu deneyeyim nolacak küçücük zaten fazla yer kaplamaz zaten at sepete gitsin diyorsanız siz de ee buyurun o zaman siz de bendensiniz.


Geçtiğimiz aylarda Gel Shine ojeler de indirimi görünce hemen bir depo yaptım :)

Oje hakkındaki görüşlerime gelelim:

*Fırçasından oldukça memnun kaldım. İdeal olduğunu düşünüyorum.
*Tek darbede rengini oldukça güzel veriyor.

*Kuruma hızı klasik ojelerden daha hızlı.

*Altına extra koruma uygulamadığımda 3-4 gün rahat kullanıyorum.

*Eğer Top Coat da uygularsam 6-7 gün ciddi anlamda kullanabiliyorum(tabi benim elim suya çok değmiyor onu da belirteyim ev hanımları için :) )

*Ben 4 tl iken ürünleri aldım. Normal katalog fiyatı daha yüksek. Eğer bu fiyata düşerse tüm seriyi alın derim. Ben diğerlerini de almayı planlıyorum.



Görseldeki Avon Gel Shine Mauvelous adlı oje.


Görseldeki Avon Gel Shine Sheer Love adlı oje.



Eğer hala takip etmiyorsanız beni instagramdan takip edip sonraki paylaşımlarımı görebilirsiniz..

İnstagram : @cadininikiziblog ve @ilken

Yorumlarınız benim için kıymetli..

Sevgiler..



11 Aralık 2016 Pazar

Bitenler ''Kasım''

Merhabalar,

Kasım ayında bitenleri instagram da yazmıştım. 
Merak edenler için bir de bloga koyayım dedim.

İlk olarak Banyoda bitenlerden bahsedeyim.


Pantene Doğal Sentez Güç ve Parlaklık Şampuan : Ambalaj klasik panten ambalajında yine. Kokusu klasikti. Saçlarımı güçlendir di mi? Çok başarılı olmadı bu konuda. Parlaklık konusuna gelirsek fena değildi. İlk kullandığımda yumuşacık bir his veriyor saçlara bu yüzden sevmiştim ama ileri ki zamanlarda açım alışınca kaşıntılara neden oldu.

Elidor Doğanın Enerjisi Güçlü Saç Uçları Bakım Kremi: Kokusunu yine beğendiğim bir ürün. Bu bakım kremiyle saçlarımı yıkadıktan sonra taraması çok kolay oluyor.Sevdim diyebilirim.

Urban Argan Oil Saç Bakım Serumu: En misssss saçlar için kesinlikle tavsiye edeceğim bir üründür. Ne zaman kullansam hep saçların ne güzel kokuyor yorumunu duymuşumdur.

Avon Banyo Köpüğü: Avonun duş jelleri ve banyo köpükleri bizim evde vazgeçilmezdir. Fakat kokuları keşke biraz daha kalıcı olsa? Banyodan çıktıktan sonra o kokuyu hissedememek üzücü.


Şimdi de sırada cilt ürünleri:




Avene Hydrance Optimale Legere : Ara sıra alıp kullandığım bir nemlendiricidir. Spf 20 faktör içermesi de extra güzel. Cildim karma bir yapıda. Nemlendirmesi benim için yeterli oluyor. Avene ürünleri pahalı olduğu için indirimlerde yakaladıkça sizlerde alıp deneyin derim. Yine indirimdeyken 40 tl gibi bir fiyata almıştım.

Bioderma Sebium Al Correctar: 2 kısımdan oluşuyor. Üst kısımdaki kapağı açınca yeşil renkli bir kapatıcı var. Bu kızarıkları dengelemek için. Diğer kısımda da renkli nemlendirici mevcut. Paraben içermiyor ama parfüm mevcut. Sivilcelerinizi hem kapatsın hem tedavi etsin istiyorsanız yeni yıl indirimlerinde bu ürünü araştırın derim.Tek olumsuz yanı tek renginin mevcut olması. Ben de indirim yakalarsam yeniden alınacaklar listeme ekledim bile :) Sanırım 40 tl ye satın almıştım.

Hamilton Everyday Yüz Kremi SPF50: Ürünün hafif renkli bir yapısı var.Hızlı emiliyor ciltte beyaz beyaz görünüme neden olmuyor. Hafif renkli yapısından dolayı cilde kapatıcı etkiside yaratıyor.Gözenekler kapanmıyor. Ayrıca Aloe vera ve  E vitamini içermekte. cilt için en az 50 faktörü tercih edenlerdenim. İndirimdeyken 60tl idi.

Kiko Skin Glow: Kiko ürünlerinin pek çoğuna aşık olmama ragmen bu üründe nötr kaldım.Makyaj bazı olarak kullananlar varmış. Cilde çok renk vermiyor. Nemlendirici niyetine düşünürseniz iyi diyebilirim. Spf 10 içermekteydi.


Cilt ürünlerinden bahsettiğime göre sıra tabi ki cilt temizleme ürünlerinde bitenlere geldi:



Bioderma Sensibio H2O: Bunun hakkındaki önceki yorumlarımı ya da diğer bloggerların yorumlarını okumayan kalmamıştır herhalde. Bittikçe mutlaka aldığım bir üründür. Genelde 1+1 kampanya yakaladığımda direk düşünmeden stok yapıyorum. Cildime verdiği yumuşacık hissi beğeniyorum. Özellikle göz makyajımı en iyi temizlediğim ürün diyebilirim. 1+1 li paketi 50 tl almıştım.

Bebak Acı Badem Sütlü Makyaj Temizleme Mendili: 20 adet mendil içermekte. Kokusu biraz ağır gelse de verdiği yumuşaklık hissini seviyordum.

Apaks 70'li pamuklar: Sanırım A11 ya da Bim'den satın almıştım. 1,50 tl gibi uygun fiyatı var diye birkaç paket birden almıştım.Yapıları oldukça ince. Biraz kalın yapıda olsalar temizlik yaparken daha rahat kullanılabilir.



Son olarakta çamaşır temizliğinde bitenler bu şekilde:


Vernel Max: Trnd ekibi ile çıkan bu ürünü ilk kez deneyip sonra kullanmaya devam etmiştim. 8 hafta sürmese de etkisi üründen memnundum

Perwoll: Açıkçası güzel bir kampanya var diye denemek için aldım ama memnun kalmadım. Beyazlardaki lekelere etki etmiyor. Yakalardaki izleri çıkartmıyor bile !!?

Dr.Beckmann Renk Koruyucu Mendil: Denebunu.com kasım kutumdan 1 adet çıkmıştı. Resimdeki gibi hafif tozlu gibi çıktı. İlk denemem olduğu için nötrüm bu ürün içinde.



Yorumlarınız benim için kıymetli..

Sevgiler..

10 Aralık 2016 Cumartesi

Denebunu Kasım Kutusu #1

Merhabalar,

Son zamanlarda instagram da blogger arkadaşlarımın paylaşımlarını görüp bende siteye üye oldum.
Siteye üye olmak çok kolay herkese tavsiye ederim. Her ay bir kutu oluyor. Bitmeden yetişirseniz kutu tamamen ücretsiz olarak size geliyor.Tek yapmanı gereken ürünleri deneyip sitede yorum bırakmak.



Benim Kasım kutumdan bunlar çıktı.

*1adet Fairy Platinium Bulaşık makinesi kapsülü (3 yıkama)

*1 adet Dr.Beckmann Renk koruyucu mendil

Bazı arkadaşların Kasım kutusu farklıydı.Kime neye göre seçilip yollanıyor bilemedim :)

Aralık kutusunu merakla bekliyorum.

Ben yorumlarımı çoktan yaptım bile ya siz?


Yorumlarınızı bekliyorum.


Sevgiler